ختم موفقانه دور دوم صنف آموزشی میتودهای تدریس برای 25 تن از معلمین کودکستان ها و پرورشگاه های ریاست کار و امور اجتماعی ولایت هرات

ختم موفقانه دور دوم صنف آموزشی میتودهای تدریس برای 25 تن از معلمین کودکستان ها و پرورشگاه های ریاست کار و امور اجتماعی ولایت هرات

تاریخ: 15 جدی 1397

مکان: سالن کنفرانس کوپراتیف خدماتی اقتصادی بانوان

طبق تفاهم بین موسسه بین المللی هلپ و ریاست کار و امور اجتماعی ولایت هرات، در ادامه دوره های آموزشی ارتقای ظرفیت برای کارمندان این ریاست، دور دوم آموزش روش های تدریس و مدیریت ارتباطات به مدت یک ماه از تاریخ 10 عقرب الی 10 قوس 1397، توسط سیما سادات هاشمی ماستر ترینر در عرصه مدیریت و روش های تدریس، برای 25 تن از معلمین کودکستان ها و پرورشگاه های تحت پوشش ریاست کار و امور اجتماعی ولایت هرات در سالون کنفرانس کوپراتیف خدماتی اقتصادی بانوان برگزار شد.

در این صنف آموزشی، برای اشتراک کنندگان موضوعاتی شامل: 32 روش جدید تدریس، مدیریت ارتباطات، موضوعات روانشناسی و مدیریت انگیزش ارائه گردید که خوشبختانه با استقبال گرم اشتراک کنندگان روبرو شد.

در محفل فراغت این اساتید نخست محمد علی سروش معلومات مختصر در مورد برنامه های آموزشی و ارتقای ظرفیت موسسه هلپ برای آمرین، مدیران، کارمندان، و معلمین کودکستانهای ریاست کار و امور اجتماعی ارائه نمود. وی از مفیدیت بروزرسانی مهارت و توانایی های کارمندان ادارات ملکی یادآوری نموده و با شروع پروژه های جدید در آینده وعده همکاری های مشابه را برای ریاست کار و امور اجتماعی سپرد. 

سپس آقای حکمت مدیر منابع بشری ریاست کار از همکاری موسسه هلپ جهت برگزاری همچو برنامه های آموزشی قدردانی نموده و از اشتراک کنندگان خواست تا آنچه از این صنف آموزش فرا گرفتند را با سایر همکاران شان شریک بسازند.

محترم عبدالقیوم افغان رئیس کار و امور اجتماعی از موسسه هلپ و شرکای کاری اش در قسمت همکاری های همه جانبه بالاخص در بخش ارتقای ظرفیت کارمندان و معلمین این ریاست قدردانی و سپاسگذاری نمود. آقای افغان گفت: ارتقای ظرفیت و بروز رسانی مهارت های روز، نیاز هر انسان است و من به عنوان مسئول این اداره تا زمانیکه در این موقف باشم از همچو برنامه ها آموزشی حمایت مینمایم چون این برنامه ها موثریت اداره و ارائه خدمات را برای شهروندان افزایش میدهد.

در اخیر یک تن به نمایندگی از تمام اشتراک کنندگان صنف آموزشی میتودهای تدریس صحبت نموده و تآکید کرد که موضوعاتی که در این صنف آموزشی مطرح شد واقعآ کاربردی بوده و همه ما نهایت استفاده را از آن بردیم. ما سعی میکنیم تا از موضوعاتی که در این صنف و توسط استاد مربوطه آموختیم در عرصه مسایل کاری آنها را بکار ببریم. وی گفت: فراگیری این دوره های آموزشی و کاربردی برای تمام معلمین یک امر ضروری و در عین حال موثر است و در روند بهبود وضعیت کاری و تدریسی معلمین تآثیر قابل ملاحظه ای دارد .

این صنف آموزشی با توزیع تصدیق نامه ها از طرف موسسه محترم هلپ و اخذ نظریات و پیشنهادات اشتراک کنندگان  به پایان رسید.

منبع: بخش رسانه و فرهنگ هلپ

    ارسال نظر