محفل فراغت و توزیع ابزار کاری 96 تن از کار آموزان پروژه فن و حرفه و فراهم آوری تسهیلات شغلی موسسه هلپ در بامیان – دسامبر 2018

محفل فراغت و توزیع ابزار کاری 96 تن از کار آموزان پروژه فن و حرفه و فراهم آوری تسهیلات شغلی موسسه هلپ در بامیان – دسامبر 2018

زمان برگزاری: ساعت 10:00 الی 12:00

تاریخ برگزاری: 2 جدی ۱۳۹7 مطابق با 23 دسامبر 2018

موسسه بین المللی هلپ فراغت 96 تن کارآموزان خویش را از حرفه های ترمیم کمپیوتر، ترمیم وسایل برقی منزل، خیاطی و طراحی لباس زنانه و پروسس مواد غذایی در 23 ماه دسامبر 2018 جشن گرفت.

در این محفل نمایندگان ریاست کار و امور اجتماعی، ریاست امور زنان، رییس اصناف بازار، مدیر هتل نوربند قلا، رییس موسسه فردای بهتر، نماینده کمیسیون حقوق بشر، نماینده اتاق تجارت و صنایع و تعدادی دیگر از مهمانان اشتراک نموده بودند.

برنامه با تلاوت قرآن شریف و پخش سرود ملی آغاز شد. سپس محمد ادریس شریفی مسئول ولایتی هلپ در بامیان در مورد برنامه های فن و حرفه این موسسه صحبت کرد. وی افزود که موسسه بین المللی هلپ در نیمه دوم سال 2018 به تعداد 100 تن کارآموز اعم از مستضعفین و عودت کنندگان را تحت پوشش این برنامه قرار داده که بعد از گذشت شش ماه، امروز شاهد فراغت 96 تن از مستفیدین از حرفه های مختلف هستیم.

وی گفت: موسسه بین المللی هلپ در طی دوره آموزشی تمام امکانات و تسهیلات آموزشی را برای کارآموزان خویش فراهم نموده و همچنان زمینه سیرهای علمی را نیز مطابق به حرفه در مکان های مختلف مهیا کرده است. کارآموزان در 6 ماه دوره آموزشی خویش از موسسه هلپ ماهانه هزینه ترانسپورت و در کنار آن از موسسه محترم WFP کوپین غذایی به دست می آورند. آقای شریفی اضافه نمود که دو گروه پیش از فراغت توانستند در دوره آموزش خویش با کسب مهارت های لازم کار خود را عملا در بازار شروع کنند و موفقانه تا امروز کار می نمایند. آقای شریفی افزود: در بین فارغین 7 گروه کاری تشکیل شده که 24 نفر اناث و ذکور را شامل میشود. این فارغین وسایل کاری خویش را بصورت گروپی دریافت خواهند کرد در حالیکه متباقی وسایل کاری شان را بصورت انفرادی دریافت مینمایند.

در ادامه نماینده ریاست محترم کار و امور اجتماعی ولایت بامیان، مدیر هتل نوربند قلا و محمد کاظم یک تن از فارغین صحبت نموده هر کدام از فعالیت های ارزشمند موسسه بین المللی هلپ در قسمت آموزش و ترویج فن و حرفه و فراهم آوری تسهیلات شغلی به نیکی یاد نموده و با اهدای لوح سپاس از موسسه هلپ قدردانی نمودند. این محفل با اجرای تیاتر و موسیقی توسط فارغین، اهدای تصدیق نامه برای کارمندان آموزش فن و حرفه توسط موسسه هلپ خاتمه پیدا کرد. همچنان به تعداد 96 تن فارغین وسایل خویش را از موسسه هلپ در یافت کردند.

منبع: بخش رسانه و فرهنگ هلپ

    ارسال نظر