جشن فراغت دوازدهمین دور کارکنان خدمات ملکی از مرکز آموزشی ارتقای ظرفیت ولایت هرات

جشن فراغت دوازدهمین دور کارکنان خدمات ملکی از مرکز آموزشی ارتقای ظرفیت ولایت هرات

سه شنبه ۱۸سرطان ۱۳۹۲

جشن فراغت دوازدهین دور کارکنان خدمات ملکی از مرکز آموزشی ارتقای ظرفیت کارکنان خدمات ملکی هرات روز گذشته در مرکز آموزشی ارتقای ظرفیت اصلاحات اداری برگزار شد.

در این محفل سید فضل الله وحیدی والی هرات، اصیل الدین جامی، معاون مقام ولایت، عبدالسلام سلام رئیس کمیسیون مستقل اصلاحات اداری و خدمات ملکی، رؤسای ادارات دولتی، مؤسسات، نمایندگان جامعه مدنی، و مسوولین دفتر هلپ حضور داشتند.

سید فضل الله وحیدی والی ولایت هرات در بیانات خود فراغت دوازدهین دور از کارکنان خدمات ملکی را تبریک گفته و بر لزوم ارتقای ظرفیت در هر سطحی تاکید داشتند.

وی همچنین از فارغین خواست تا خدمت خالصانه به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهند و برای بهبود اداره خویش کوشش نمایند.

آقای وحیدی با هرگونه برنامه ارتقای ظرفیت جوانان موافقت خود را اعلام نمودند و خواستار آن شد که نهادهای دولتی و غیر دولتی برنامه های خود را بر این اساس تنظیم نمایند.

اصیل الدین جامی معاون مقام ولایت نیز با مثبت خواندن برنامه های آموزشی کارکنان خدمات ملکی در هرات اظهار داشت: تغییر در حکومت داری فعلی نیازمند توجه بیشتر به برنامه ارتقای ظرفیت میباشد.

در ادامه محفل عبدالسلام سلام مسوول کمیسیون مستقل اصلاحات اداری به معرفی برنامه های ارتقای ظرفیت مرکز آموزشی پرداخت.

وی افزود: کارمندان ادارات دولتی با اشتراک در برنامه های مرکز آموزشی ارتقای ظرفیت کارکنان خذمات ملکی دولت مدت شش ماه را در مضامین کمپیوتر، حکومت داری خوب، مدیریت، انگلیسی و مدیریت دوران پروژه آموزش می بینند.

همچنین دوره های کارآموزی برای خانمهای فارغ شده از پوهنتون نیز برگزار می گردد.

آقای سلام تصدیقنامه این دوره آموزشی را برابر با یک سال تجربه کاری توصیف نمود و اظهار داشت این دوره های آموزشی بهترین فرصت برای جوانان تحصیل کرده و کارمندان تازه مقرر شده ادارات دولتی می باشد.

محفل نیز با توزیع تصدیقنامه های فارغین دوازدهین دوره، به پایان رسید.

قابل ذکر است که نظر به تطبیق مؤفقانه این برنامه، ضرورت مبرم به ارتقای ظرفیت کارکنان خدمات ملکی ولایت هرات، علاقه مندی و حمایت کمیته ارتقای ظرفیت ولایتی و کمیسیون مستقل اصلاحات اداری زون غرب، این پروژه برای سه سال دیگر (جنوری 2014 الی دسامبر 2016) توسط تمویل کننده این پروژه -دولت آلمان- تمویل و تمدید میگردد.

منبع: بخش رسانه و فرهنگ هلپ

    ارسال نظر