محفل فراغت دوره آموزشی چهار ماهه اساسات اداره ومدیریت

محفل فراغت دوره آموزشی چهار ماهه اساسات اداره ومدیریت

شنبه: 23/ 04/1397

به ادامه همکاری های موسسه هلپ با ریاست کار وامور اجتماعی ولایت هرات، سومین دوره آموزشی مدیریت که شامل موضوعات اساسات اداره ومدیریت٬ مدیریت ارتباطات٬ مدیریت کنترول٬ نظارت و ارزیابی٬ تفتیش، مکتوب نویسی و گزارش نویسی بود برای ۱۵ تن از کارمندان رسمی و برحال ریاست کار و امور اجتماعی شهداء ومعلولین از تاریخ ۳۰/۱۲/۲۰۱۷ الی ۳۰/۴/۲۰۱۸ به مدت چهارماه در روز های شنبه و یکشنبه از ساعت ۱:۳۰ الی ۴ عصر دایر گردید. در این دوره آموزشی از روش های نوین تدریس (سلاید شو٬ کار گروپی٬ پرسش وپاسخ٬ باران های مغزی٬ کارهای انفرادی وغیره روش های مفید) بخاطر استفاده بهتر از موضوعات و بکارگیری مفید آن در فعالیت های روزمره٬ استفاده گردید است.

دراین دوره آموزشی از تعداد مجموعی ۱۵ تن معرفی شده از کارمندان از طرف مدیریت منابع بشری ریاست کارواموراجتماعی به تعداد ۱۰ تن در صنف همه روزه حاضر بودند. این صنف با اخذ یک امتحان از کل موضوعات تدریس شده وارزیابی در مورد گرداننده صنف فوق الذکر٬ چگونگی ارائه موضوعات٬ چگونگی برخورد در صنف آموزشی و نحوه استفاده روش های درسی درصنف به پایان رسید.

اشتراک کنندگان هر یک به نوبه خود از موسسه هلپ به خاطر راه اندازی چنین برنامه ها ابراز امتتان و قدردانی نموده و گفتند که این آموزش ها نه تنها در ظرفیت افراد تاثیرچشم گیری گذاشته بلکه ما می توانیم تغییرات مثبت را در شعبات این ریاست مشاهده کنیم. سخنرانان همچنان خوستار ادامه این برنامه گردیدند تا گامی برای ارتقای ظرفیت کارمندان باشد.

به فارغین از طرف موسسه هلپ به همکاری ریاست کار و امور اجتماعی تصدیق نامه توزیع گردید. همچنان از استاد مدیریت با تقدیم لوح سپاس تقدیر بعمل آمد. در این محفل نمایندگان اداره کار و امور اجتماعی ولایت هرات، مدیر ارتقای ظرفیت مقام ولایت، موسسه هلپ جرمنی، موسسه اوسا، و فارغین اشتراک نموده بودند.

 

منبع: بخش رسانه و فرهنگ هلپ

 

 

    ارسال نظر