تجلیل از روز معلم در مرکز فن و حرفه جایکا (بامیان)

تجلیل از روز معلم در مرکز فن و حرفه جایکا (بامیان)

روز شنبه مورخ ۱۴ میزان ۱۳۹۷ مطابق ۶ اکتبر ۲۰۱۸ کارآموزان فن وحرفه موسسه بین المللی هلپ در ولایت بامیان از روز جهانی معلم تجلیل بعمل آوردند.

در این محفل محترم محمد ادریس شریفی مسئول ولایتی هلپ در بامیان، محترم علی محمد سیغانی رییس کار وامور اجتماعی ولایت بامیان، احمد ضیاء احمدی هماهنگ کننده برنامه حرفه آموزی موسسه هلپ در بامیان، اساتید و کار آموزان فن و حرفه حضور به هم رسانیده بودند.

 

 

 

 

این محفل ابتدا با تلاوت آیاتی از قرانکریم و پخش سرود ملی آغاز شد سپس محمد ادریس شریفی به نمایندگی از موسسه هلپ روز معلم را به تمام معلمین بویژه اساتید فن و حرفه تبریک عرض نمود. وی مقام والای معلم را به انبیاء نسبت داده و تلاش اساتید را در راستایی شکوفا ساختن استعداد های جوانان با ارزش تلقی نموده و از کار آموزان بخاطر برگزاری این محفل سپاس گذاری کرد. وی روز معلم را روز نماد علم و معرفت عنوان نموده و به تمام معلمین سرزمین و اساتید فن وحرفه تبریک گفت. کارآموزان فن وحرفه اعم از اناث و ذکور مقالات وسرود های خویش را راجع به روز معلم به خوانش گرفتند.

 

 

 

درختم محفل رییس کارو امور اجتماعی ولایت بامیان آقای سیغانی ضمن تبریکی به استادان این مرکز، کارآموزان تحت آموزش مرکز فن و حرفه را ترغیب به استفاده درست از وسایل دست داشته و استادان ورزیده شان نمود. وی افزود شما بعد از فراغت می توانید به بازار کار به حیث کسی که آشنایی به یک حرفه دارد بخوبی کار کنید و این بهترین فرصت برای تک تک شما می باشد. در آخر وی از همکاری های موسسه بین المللی هلپ در راستای ترویج فن وحرفه در ولایت بامیان قدردانی نمود.

 

 

 

منبع: بخش رسانه و فرهنگ هلپ

    ارسال نظر