راه ‌اندازی دورۀ آموزشی ” پروپوزل نویسی” برای کارمندان موسسۀ حمایت پایدار در افغانستان و انجمن توانمندسازی و اجتماعی بانوان در هرات

راه ‌اندازی دورۀ آموزشی ” پروپوزل نویسی” برای کارمندان موسسۀ حمایت پایدار در افغانستان و انجمن توانمندسازی و اجتماعی بانوان در هرات

 

تاریخ برگزاری:  ۳۰ جدی الی ۲ دلو ۱۳۹۹

زمان برگزاری: ۱:۳۰ الی ۴:۰۰ بعدازظهر

محل برگزاری:  دفتر مرکزی هلپ

به سلسله برنامه‌‌های آموزشی برای ارتقاء ظرفیت، موسسه بین المللی هلپ جرمنی برنامۀ آموزشی “پروپوزل نویسی” را برای کارمندان موسسۀ حمایت پایدار در افغانستان وانجمن توانمندسازی و اجتماعی بانوان در هرات برگزار نمود.

این برنامه آموزشی به‌مدت سه نیمه روز – از تاریخ ۳۰ جدی الی ۲ دلو ۱۳۹۹ در دفتر مرکزی هرات به هدف بلند بردن دانش و مهارت‌های کارمندان موسسات همکار هلپ در مورد چگونگی دیزاین پروژه و نوشتن پروپوزل برگزار گردید.

برنامۀ آموزشی با صحبت‌های مقدماتی و توجیهی سهراب فیضی، ماستر ترینر موسسۀ بین المللی هلپ جرمنی به هدف ایجاد انگیزه وتشویق اشتراک‌کنندگان به منظور جدی گرفتن آموزش‌ پروپوزل‌نویسی و افزایش دانش‌شان در قسمت دیزاین پروژه برای حل مشکلات جامعه آغاز گردید.

در شروع برنامه، به منظور شناسایی ظرفیت و سطح آگاهی اشتراک کنندگان، آزمونی در مورد ” پروپوزل نویسی” پیش از آغاز برنامۀ آموزشی و در ختم برنامه نیز به منظور ارزیابی مهارت‌ها، دانش و فهم شان از داشته‌های برنامه، اخذ شد تا ظرفیت اشتراک‌کنندگان قبل و بعد از برنامۀ سنجیده شود.

در کل، این برنامۀ آموزشی، از سوی مدرس و اشتراک‌کنندگان مثبت ارزیابی گردید.

 

منبع: بخش تکنالوژی معلوماتی و روابط عمومی موسسۀ هلپ در افغانستان