محفل توزیع تصدیقنامه های دور پنجم و ششم برنامه کارآموزی مرکز آموزشی کارکنان خدمات ملکی ولایت هرات

محفل توزیع تصدیقنامه های دور پنجم و ششم برنامه کارآموزی مرکز آموزشی کارکنان خدمات ملکی ولایت هرات

دوشنبه، ۳۰ سنبله ۱۳۹۴

محفل توزیع تصدیقنامه های دور پنجم و ششم برنامه کار آموزی مرکز آموزشی کارکنان خدمات ملکی ولایت هرات امروز در تالار غازی شاه امان الله برگزار گردید.

در این محفل محترم اصیل الدین جامی معاون مقام ولایت، محترم الحاج عبدالسلام سلام، رییس کمیسیون مستقل اصلاحات اداری و خدمات ملکی زون غرب، محترم محمد علی سروش، مسوول برنامه ارتقای ظرفیت موسسه هلپ، مسوولین ادارات دولتی و غیر دولتی، فعالین جامعه مدنی، اساتید و فارغین دوره های آموزشی پنجم و ششم اشتراک داشتند.

محترم اصیل الدین جامی معاون مقام ولایت با ابراز سپاس از فعالیت های موسسه هلپ از توانمندی زنان در عرصه های مختلف ابراز خرسندی نمودند.

محترم عبدالسلام سلام، رییس کمیسیون مستقل اصلاحات اداری و خدمات ملکی زون غرب ضمن تبریک به فارغین این دوره ها اظهار داشت که  ۶۳ تن از فارغین اناث پوهنتون دوره های پنجم و ششم برنامه کارآموزی ارتقای ظرفیت را موفقانه به پایان رسانده و تصدیقنامه دریافت می نمایند. از این تعداد ۲۴ تن موفق به اشتغال شده اند.

محترمه خانم الهه بنایی، یکتن از فارغین دوره پنجم مضامینی که در این دوره شش ماهه تئوری و عملی فرا گرفته بود از جمله اصول مدیریت، مدیریت دوران پروژه، حکومت داری خوب، انگلیسی، کامپیوتر و مدیریت محیط زیست را به معرفی گرفت. او همچنان در مورد تجربیات و مهارت هایی چون برقراری ارتباط، تعهد کاری، آشنایی با تکنالوژی معلوماتی و غیره مهارت های کاربردی در محیط کار و اداره که در طول این دوره آموزشی فرا گرفته بود صحبت نمود و از مقامات دولتی خواست تا تسهیلات بیشتری را در زمینه کاریابی فارغین این دوره ها فراهم نمایند.

در ادامه محفل، محترم آقای سروش مسوول برنامه ارتقای ظرفیت موسسهء هلپ ضمن تبریک به فارغین این ۲ دور تاکید کرد که تکمیل این دوره کارآموزی معادل یک سال سابقه کاری محسوب شده و موجب تسهیل کاریابی می شود. او افزود، هم اکنون ۹۰ نفر از فارغین این دوره های آموزشی در ادارات دولتی، سکتورهای خصوصی و موسسات بین المللی مشغول به کار هستند.

در پایان محفل چند تن از فارغین سوالاتی را در مورد روند استخدام در ادارات دولتی و امکان ادامه برگزاری دوره های آموزشی توسط کمیسیون مستقل اصلاحات اداری و خدمات ملکی بعد از اتمام پروژه ارتقای ظرفیت موسسه هلپ مطرح نموده که محترم الحاج عبدالسلام سلام و چند تن از مسئولین کمیسیون به این سوالات پاسخ گفتند.

این محفل با توزیع تصدیقنامه های فارغین دوره های پنجم و ششم برنامه کار آموزی مرکز آموزشی ختم گردید.

منبع: بخش رسانه و فرهنگ هلپ

 

    ارسال نظر