محفل فراغت فارغین آخرین دور برنامه آموزش فن و حرفه موسسه اوسا و موسسه هلپ تحت پروژه فن و حرفه و کاریابی به تمویل وزارت انکشاف و همکاری های دولت آلمان

محفل فراغت فارغین آخرین دور برنامه آموزش فن و حرفه موسسه اوسا و موسسه هلپ تحت پروژه فن و حرفه و کاریابی به تمویل وزارت انکشاف و همکاری های دولت آلمان

تاریخ: سه شنبه، 27 حمل 1398

زمان: 2 تا 4 عصر

مکان: انجمن اجتماعی و توانمند سازی بانوان ولایت هرات

سه شنبه 27 حمل 1398 محفل فراغت 240 تن از کارآموزان برنامه فن و حرفه مرکز انصاری موسسه بین المللی هلپ، مرکز فن و حرفه استقلال موسسه حمایت پایدار در افغانستان در انجمن اجتماعی و توانمند سازی بانوان ولایت هرات برگزار گردید.

محفل با معرفی پروژه فن و حرفه موسسه بین المللی هلپ و موسسه حمایت پایدار در افغانستان توسط محترم ذبیح الله منیب رئیس موسسه هلپ در افغانستان آغاز گردید.

سپس کارآموزان فن وحرفه نمایشی را که درباره  بیکاری و چگونگی آشنایی با مراکز فن و حرفه و استفاده از این آموزش ها تهیه دیده بودند، اجرا نمودند. سپس خانم الهه بنائی رئیس موسسه حمایت پایدار در افغانستان به معرفی پروژه و فعالیت های فن و حرفه و کاریابی این موسسه پرداخت.

در ادامه یک تن از کارفرمایان از شرکت های همکار با مرکز خدمات کاریابی به نام شرکت مواد غذایی هری دنیا پیرامون اشتغالزایی و استخدام فارغین فن و حرفه در سکتور خصوصی به خصوص در این شرکت صحبت نمود.

در ادامه موسسات هلپ و اوسا از شرکت های همکار از جمله: شرکت برق صنعتی بریق، شرکت تولیدی طب اندیشان، شرکت مواد غذایی هری دنیا، شرکت تولیدی تجهیزات طبی آسیا فارما، انجمن کفاشان ولایت هرات، انجمن گلیم و قالین بافان، شرکت نجاری نوین سازه و کیف دوزی جمشید رضایی بخاطر همکاری بی شائبه شان در راستای استخدام فارغین، مشوره دهی درباره نیاز بازار و بروزرسانی برنامه های درسی کارآموزان طی تقدیر نامه ای، تقدیر به عمل آوردند.

نهایتا جمع بندی محفل با سخنان آقای عبدالقیوم افغان رئیس کار و امور اجتماعی ولایت هرات و توزیع جعبه ابزار کاری به پایان رسید.

منبع : بخش تکنالوژی معلوماتی و روابط عمومی موسسه هلپ

    ارسال نظر